Četvrtak , 21. lipanj 2018.
Naslovna / Vijesti - Željeznički prijevoz / RAILFREIGHTLOCATIONS: sve željezničke lokacije na jednom mjestu

RAILFREIGHTLOCATIONS: sve željezničke lokacije na jednom mjestu

Europska Komisija odlučila je da portal “Railfreightlocations.eu” pretvori u standardni instrument za informacije o željezničkim objektima širom Europe i imenovala je “HaConingenieurgesellschaft” mbH i njegove europske partnere kao rukovodioce razvoja projekta. Nakon uspješne pilot faze, projekt će biti produžen uključivanjem svih vrsta željezničkih objekata, poput ranžirnih stanica, objekata za održavanje i stanica za gorivo.

Portal koji je kao pilot verzija dostupan online od listopada 2015. godine trenutno obuhvaća više od 3.700 lokacija širom Europe, uključujući intermodalne terminalne, željezničke logističke centre, kao i javne i privatne kolodvore.

“Railfreightlocations.eu” nudi svim operaterima objekata udobnu i jeftinu priliku da se pridržavaju obveza objavljivanja i ažuriranja informacija o svojim objektima, u skladu s važnim EU propisima, kao i da objavljuju dodatne informacije o svojim objektima i uslugama koje pružaju. Tako će špediteri, željeznički operateri i željezničke logističke kompanije dobiti jedinstven izvor informacija za sve podatke i usluge objekata relevantnih na tržištu.

Pored tehničkog razvoja portala i početnog prikupljanja podataka, razvijene će biti i preporuke za model poslovanja i upravljanja, za buduću stalnu upotrebu portala. Projekt će trajati oko godinu dana, a cilj da bude završen do svibnja 2019. godine.

Inicijativu podržavaju glavne europske asocijacije željezničke industrije. Pored Hacon-a, partneri na projektu su i Međunarodno udruženje željezničkih poduzeća (IBS), Međunarodna unija za kombinirani teretno-željeznički transport (UIRR), Međunarodna unija željeznica (UIC), Njemački promotivni centar za intermodalni transport (SGKV) i švedska konzultantska i softverska kompaniaj “Triona”.

Izvor: Plutonlogistics.com

Također provjerite

U 28 godina željeznicu vodilo 25 uprava i napustilo 29.500 radnika

Država je cestarskom sektoru zadnjih dvadesetak godina bila majka, a željezničkom maćeha, pri čemu je …